lördag 8 november 2008

Mysa ikväll..

Ikväll ska vi äta plankstek och så har jag köpt ett röd vin "hoppas det är gott bara"

Imorgon blir det mys med far för Cornelia, ska väll eventuellt till Busfabriken, sedan är vi bjudna på Söndags stek hos mina päron.( smarrigt)

Micke börjar på Söndag kväll sin första natt på nya jobbet 22-06.
Fem nätter i rad ledig två, vi får se hur det går men det är nog ingen fara bara han får sova. Det enda som blir lite problematiskt är dom dagarna som jag är ledig under veckorna, men han ska då sova i Sörping. Ska bli lite kul och se hur han mår eftersom han alltid gnält på att jag sov länge då jag jobbade natt. I sex år stog jag ut med att jobba natt, sedan kom grynet.

kramen

2 kommentarer:

Minimalla sa...

Spännande med nytt jobb! Vi måste ses snart, har ju ingen koll alls på vad som händer med er. Miss yoooou!
Kram!

Anonym sa...

om endå jag kunde bli bjuden på söndags stek :( jag får bjuda mig själv!