tisdag 16 december 2008

Glöggfest och jobbfest

Ja det är var helgen ska innefatta. Fyfaan får inget gjort på mina lediga dagar..

Jobbfest hos kära Zoila på Freadg, sedan hem senare på kvällen till mor och far där moster med fam är. På Lördagen ska vi till Martin och Johanna på GLÖGGfest och det brukar sluta med ett riktigt fylleslag. I sommras vart det en grillad Uffe och lite försök till hångel med tjejer och andras killar (dock inte jag då) dagen efter var det en massa kvidande på gräsmattan.. Ja vi får verkligen se hur det artar sig denna gång. Åter kommer med det senare...

Cornelia ska vara hos Farmor och farfar

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej min vän! såå här är du, har letat efter din blogg men förgäves verkade det som, men nu har jag hittat den och nu släpper jag dig inte! ses snart hoppas jag puss på speciellt ställe

Linda sa...

Hohoho...Micke skvallrade om hur festen varit...eller rättare sagt hur du mådde dagen efter festen...Lite sugen på glögg kanske?Lite öl? Puss min vän hoppas du kryat på dig nu ;)