måndag 9 mars 2009

ÅÅÅhhhhh

Just nu börjar jag lite sne. Stumpan gnäller för allt, roppar och gråter för hon inte hittar nappen,Anki, ny film och div. Så man får springa hela tiden, ja ja tänker ni Micke då? Nej då han pratar i telefon.... Tror nog att hon börjar bli sjuk, hon känndes lite varm och har hosstat nu ett par dagar sedan vart hon lite hes nu idag.

I Fredagds åkte Micke till Hagacykel och köpte en 12" cykel till C. Hon vart så glad att hon väntade på mig att jag skulle komma hem ifrån jobbet vid 21:00 för att berätta vad hon hade fått.
Så hon har nu cyklat med sin far hela helgen, så jag tror att hon har fått ett sår på snipan. Hon kom nämligen till mig och sa att hon hade ont i stjärten igår när hon hade kissat, å när jag kollade så hade hon en liten blåsa på ena sidan och även ett litet blåmärke. Hon sa att hon hade satt sig på ladugården å fick ont,men jag tror nog att även cyklingen kan vara en orsak med.

Inga kommentarer: