söndag 29 mars 2009

Hmmmm

Har varit ledig ihelgen och det har varit underbart. IFredags var vi hos mor och far och åt goda strömmingslådan, vi hade även fin besök från Götet.

Lördagen var jag och Cornelia på fest hos en jobbar kompis (Marvel gud vilken mat:)
Jag körde så det vart inga starka drycker för min del utan bara läsk, även Moa var med så C hade någon att leka med. Pappa fick vara hemma och ha killmys med Hecktor.

Igad har Cornelia och jag myst hela dagen medans Micke var å gick jaktstig..Grattis älskling till en 4:e plats. Eferåt åkte familjen till busfabriken å lekte av sig lite som senare vart en dusch och sängen för mina båda älsklingar. Micke var tvungen att vila lite innan jobb. Och jag sittter framför tv och datorn å väntar på att bli trött, men det kan nog bli lite svårt då mamma och dotter sov middag idag och jag har nog lite oro ikroppen inför imorgon.....

Inga kommentarer: