onsdag 22 april 2009

30 år = Tant ???

Ja 30 har jag fyllt i Söndags, men nu är frågan - känner jag mig som en TANT?

-Ja ibland men det beror nog inte på åldern.
-Just nu käner jag mig som 20
- Så Linda jag är yngre än du för tillfället ;)

Lördag ska jag ha min fest och hoppas på att det kommer bli kul.
Måste ta bilder då som jag kan lägga in. Är sååå fruktans värt lat på fronten med att lägga in bilder på bloggen. Fast det är ju det jag tycker är roligaast när jag läser andras bloggar..Skärpning det är inte såå svårt att sätta in sladden tanten.

1 kommentar:

Linda sa...

Ja du tanten, lite bilder vore kul ju, men tekniken har ju gått framåt sedan du gjorde det, så det kanske blir lite jobbigt för dig. Jag förstår, säg till om du behöver hjälp med nutidens teknologi.
Men på lördag ska det bli kul! ser fram emot en "barnfri" kväll, även om jag kommer sakna honom som attan säkert!!
Puss