fredag 3 april 2009

Hemma igen

Jaa vad ska man säga, jag tålde inte narkosen för femöre...
Mådde hur dåligt som helst, yr, trött och kunde inte äta, när jag skulle försöka så spydde jag. Sedan tog det 12 timmar för mig att kissa, jag va på toaletten och försökte flera gånger, ville och kände att jag var kissnödig men hjärnan koppla inte. Sedan när det väl kom så kunde jag inte trycka på själv utan fick sitta å låta det rinna ut, men med två dropp och massa vatten så borde det komma ut någon gång..

Förövrigt hade jag som ett håll under höger bröst och så fruktansvärt ont i höger axel, men det är nu över. Hållet berode på gasen som dom fyllde min mage med å det ville väll ut. Nu mår jag rellativt bra är lite öm i magen och får ta det lugnt när jag reser mig....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går över snart gumman! Ta det lugnt och vila mycket - tänker på dig :) Pussar & Kramar Från Sophie & Michael