måndag 29 juni 2009

fy för jobb



I denna värme..Inte kul att städa stora lägenheter på tre/ fyra rum och kök när det är så himla varmt, inte heller att ha tvättstugan en hel förmiddag med spring mellan olika brukare. Men vad ska man göra, det är bara att knega å va glad det är ju bara två veckor kvar sedan är det Semester för hela slanten. Jihooo

Denna helg har varit väldig bra trots jobb i värmen. Fredagen åkte jag och lilla familjen ut till våran stuga, där även min mor och far var. Vi grillade och fixa lite.

Lördagen jobbade jag delat och tillbringade mina lediga timmar med Massiel på staden där vi shoppade och käkade gott.. Min älskling och gryn var i stugan där de installerade en mulltoa som Jimmy var snäll och hjälpte till med.
sedan var dom där hela kvällen och myste.

Inga kommentarer: