onsdag 24 juni 2009

min lilla ängel/diablo

Min lilla ängel kunde inte sova i Måndagskväll innan sin mamma kom hem från jobbet, för hon hade en STOR nyhet att berätta. Hon hade fått varit ute själv på våran gård med två äldre flickor å lekt. Och hon var mäkta stolt vill jag låva.

Så idag när vi kom hem från dagis så ville hon leka med flickorna igen, å jag sa att det fick hon om hon lova att komma när jag roppade efter henne. Ja då jag lovar sade lilla grynet. Bra sa jag men först måste vi ut med Hecktor.

När vi sedan hade gått en bit, så börja hon springa bort från mig. När hon kom för långt bort roppade jag efter henne, tror ni hon stanna..ÅÅ NOO Så jag röt i å då stanna hon. Men tro inte att hon står snällt och väntar- nej då börjar lilla gtynet att sparka på ett källarfönster, som tur va INTE gick sönder. Då vart mamma susanne arg och gick hem med en gråtande Diablo efter sig som inte fick leka med dom större flickorna denna kväll.

Inga kommentarer: