söndag 13 september 2009

Tjejkväll

Ja vad ska man säga, dagen började med en sväng till stan och fika med Malena.
Efter åt tog vi det lugnt vid tv:n ett tag tills pappa M skulle köra oss till Malle.
När vi gick till bilen snubblade jag ner för trottoaren och satte mig på vänster foten. Det gjorde såå jävla ont kunde inte ta mig upp. När jag väl kom in i bilen så åkte vi till Malena, kom knapt upp för trappan. Smorde med Voltaren salva och drog på en stödstrumpa, sedan satt ja på en stol hela kvällen och vart serverad. Vi åt svamptoast till förrätt, och god fisksoppa till huvudrätt. Sedan vart det ansiktsmask och hårinpackning med lite färg i för de två brudar som kunde stå upp.
Meddans m gjorde efterrätt slocknade lille Cornelia i soffan som en klubbad säl.Vi kunde då prata tjejsnack och efter en stund hämtade M mig och C sov kvar.

Natten har varit lång och smärtsam

Inga kommentarer: