tisdag 12 januari 2010

okej lite uppdatering

Är ju såå dålig på att skriva i bloggen, då man har fastnat i facebook träsket.
Men har fått lite uppmaningar runt omkring så jag får ta mig i kragen att uppdatera lite oftare. Men jag kanske inte håller det löftet, så bli inte arga på mig om det tar så där ett par veckor tills nästa inlägg..hahaha

Idag så har lilla stumpan fått dos 2 av svinet. Som förövrigt verkar som den har försvunnit, men man vet ju inte. Efter det så fikade vi på våffelstugan med Malin och Stella som oxå hade fått spruta.Duktiga tejjer..

Nu har jag bokat kalasrum på busfabriken efter grynets önkemål. Hon ska bjuda sina dagiskamrater och det ska faktiskt bli kul att fixa med kalas för första gången. Hon har ju förövrigt lite riktlinjer som mamma måste följa då släkten ska komma på fika med. Det ska ju vara Aurora tårta och rosa kakor.hihii lite sött men det kommer nog inte bli mindre önskningar på hur saker ska vara när lillan blir större...kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh önskar jag kunde vara med på Cornelias kalas med lille Lucas :)