måndag 8 februari 2010

sjukstuga...

I onsdag vabbade jag för stumpan hade feber, sedan tog den över mig...Snorig, huvudvärk, halsont och allmänt nere..Helgen innebar att sjukanmäla mig då jag igentligen skulle ha jobbat. På lördagsmorgon körde vi ner micke till bussen då han skulle åka till Romme å åka skidor. Kl var kvart i sex på morgonen och bilen körde sin kos ut till landet där mormor och morfar var. Frukost kl sju och sedan en liten stund ute i snön, grilla korv till lunch 10:30, efter det sov jag en sväng på soffan meddans grynet härjade runt med morfar.. Körde hem och mådde piss, tänk vad kul det hade varit å träffat mina mammor som var hos Jessica på inflyttningsfest :( men det blir nog fler gånger hoppas jag..... Imorgon är det jobb igen (kväll) och pappa micke får ta lilla prinssesan till dansen....kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ush! inge kul att vara sjuk :( kan du inte lägga till dig som "följare" av min blogg, eller du kanske inte läser min? hehe

Älskade ängel sa...

vet ej hur man gör

Anonym sa...

det är ju jätte lätt, jag kan hjälpa dig! :)