fredag 18 november 2011

fredag

Idag har jag ledigt och får spendera den med två yrväder. Ja jag är barnvakt åt min systerson Lucas. Vi gick och mötte dom vid filmstaden och hade med Hecktor så han fick sin runda, sedan gick vi förbi ankorna och bjöd dom på lite fredagsmys. Sedan gick vi till Hemköp för att handla lite till vårat fredagsmys som ska bli Tacos. Men jag kan ju bara säga att handla med två barn är ju inte det roligaste jag har gjort, dom sprang runt som två nyutsläppta kor i en vårhage. Som tur är så verkar det mäst va jag som tyckte det var jobbigt. Nu är vi hemma på fast mark och ska snart börja med lunchen.

Imorgon drar jag och mina fruar till Ullared, som jag har längtat. Det ska handlas lite julklappar, det som är skönt är att vi åker buss så jag kan sova på vägen ner ;)

Inga kommentarer: