onsdag 16 september 2009

Rastat foten

Idag har jag varit ute och rastat foten. M gick ner å hämta bilen,så jag slapp att gå så långt. Sedan åkte vi till djurmagasinet för att köpa food till dogge, och en sväng till ICA Maxi. Det gick ganska bra att gå, men jag tar mig fram lika fort som en 89 åring med rollator. Kommer vara hemma resten av veckan för att återkomma till jobbet på Måndag, så nu ska jag gå träna lite så jag kan springe gate upp och gate ner i hemtjänsten senare.....

Även denna afton tänker jag på det fruktansvärda som har hänt min vän och hennes familj. Men det som även är så smärtsamt är även så vakert på något sätt, Dom fina ord och tankar som min vän skriver i hennes blogg får mig att gråta och tänka på hur bra vi har det som har sluppit alla tårar efter förlorat barn. Det finns nog inget värre än att få begrava sitt barn som ännu inte fått levt sitt liv och träffat sina nära och kära. Många tankar går till lilla ängeln Lilly som är i himlen, tillsammans i sin farmors trygga famn.

1 kommentar:

Minimalla sa...

Tack, vad fint du skriver! Jag har inte varit inne här på ett tag och har inte sett vad du skrivit. Dina ord får mina tårar att börjar rinna, men det gör inget. Jag tycker om när jag får gråta, det är inte alltid så lätt att hitta fram till tårarna.
Kram!